Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток №2
(до рішення ради суддів загальних судів
від «13» лютого 2014 року №21)
Базові показники ефективності діяльності Носівського районного суду
Чернігівської області за 2014 рік
№ |
Назва базового показника ефективності діяльності суду |
за перше півріччя |
за рік |
1 |
залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду, у т. ч., залишок справ і матеріалів, не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду і 4 місяці для апеляційного суду |
70 |
66 |
0 |
0 |
||
2 |
кількість справ і матеріалів, що надійшли до суду |
895 |
1739 |
3 |
кількість розглянутих справ і матеріалів |
832 |
1593 |
4 |
залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період, у т. ч., залишок справ і матеріалів, не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду і 4 місяці для апеляційного суду |
66
|
74 |
0 |
0 |
||
5 |
кількість скасованих судових рішень |
19 |
30 |
6 |
кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду, у т. ч., визнаних обґрунтованими |
0
|
0 |
0 |
0 |
||
7 |
середня кількість справ і матеріалів, що перебували на розгляді в суді, на одного суддю, за наявності спеціалізації в суді (з розгляду кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення, з розгляду цивільних справ) середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді у суді на одного суддю по цих спеціалізаціях |
241 |
451 |
8 |
загальна кількість вхідної документації |
2538 |
5328 |
9 |
середня кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів) на одного працівника апарату суду (за винятком секретарів судових засідань і помічників суддів) |
317 |
666 |
10 |
кількість працівників апарату суду на одного суддю |
4 |
4 |
11 |
відсоток розглянутих справ |
92,7 |
91,6 |
12 |
середня кількість розглянутих справ на одного суддю |
208 |
398 |
13 |
відсоток скасованих судових рішень |
2,3 |
1,9 |
14 |
кількість судових засідань з використанням режиму відеоконференцзв´язку |
0 |
1 |
15 |
кількість виклику осіб до суду з використанням sms-повідомлень |
174 |
498 |
16 |
наявність веб-сторінки суду, виконання вимог законодавства та рішень ради суддів загальних судів щодо веб-сторінки суду |
+ |
+ |
17 |
результати опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються якості діяльності суду, з вказівкою дати цього опитування |
Проведеним 12.06.14 опитуванням 5-ти відвідувачів суду встановлено: - зручність умов перебування громадян у суді оцінено на «відмінно»-0 (0% респондентів), «добре»- 3(60%), «задовільно»- 2 (40%); - повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду оцінено на «відмінно»-1 (20% респондентів), «добре»- 1(20%), «задовільно»- 3 (60%); - ефективність роботи суду оцінено на «добре»- 3(60%), «задовільно»- 2 (40%); - ставлення суддів до відвідувачів суду (коректне та ввічливе ставлення суддів і працівників апарату до відвідувачів, забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ -100% опитаних надали позитивні відповіді. |
Проведеним 25.12.14 опитуванням 5-ти відвідувачів суду встановлено: - зручність умов перебування громадян у суді оцінено на «відмінно»-0 (0% респондентів), «добре»- 4(80%), «задовільно»-1 (20%); - повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду оцінено на «відмінно»-1 (20% респондентів), «добре»- 2(40%), «задовільно»-2(40%); - ефективність роботи суду оцінено на «добре»- 4(80%), «задовільно»- 1 (20%); - ставлення суддів до відвідувачів суду (коректне та ввічливе ставлення суддів і працівників апарату до відвідувачів, забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ -100% опитаних надали позитивні відповіді. |